تعادل من

روح من

تعادل من

۱۰ بازديد

آموزش خياطي بدون الگو خانم سيما عمراني

نويسنده : مهران زلقي چهارشنبه 26 آبان 1395 10:59 ق.ظ  •   

آموزش خياطي بدون الگو خانم سيما عمراني به صورت كامل|۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴

آموزش خياطي بدون الگو خانم سيما عمراني به صورت كامل|09359482324Reviewed by Adminon Jun 8 Rating: 5.0  

خياطي خانم عمراني با بيش از ۴۰۰ تكنيك اموزش داده شده

 

هنر خياطي يكي از هنر هايي است كه بانوان ايراني علاقه زيادي براي يادگيري آن دارند , و همين موضوع باعث شده تا مبحث آموزش خياطي بسيار مورد توجه خانم ها قرار گيرد.روش هاي مختلف را مي توان عنوان كرد تا يك فرد در خياطي به مهارت لازم دست يابد , شايد اولين راهي كه هر كسي به ذهنش خطور كند رفتن به اموزشگاه هاي خياطي است و گذراندن دورهاي مربوط به رشته.اما شايد براي همگان رفتن و ثبت نام كردن در اموزشگاه ها ميسر نباشد و حتي در برخي از شهر ها شايد اصلا چنين آموزشگاه هايي وجود نداشته باشد. در ضمن جدا از وجود يك اموزشگاه خياطي مهم تر از آن مدرسي است كه مي خواهد به شما در مورد خياطي آموزش دهد. تبديل شدن به يك خياط ماهر علاوه بر اينكه نياز به تلاش و پشتكار دارد نيازمند يك مدرس ماهر نيز است تا بتواند تمام اصول و قواعد خياطي را به نحو احسن و با ساده ترين روش ها به هنر آموز آموزش دهد.

امروز در فروشگاه اينترنتي تهران خريد به معرفي يك مجموعه آموزي فوق العاده مي پردازيم كه مي تواند تحول عظيمي در اين رشته بوجود آورد. نام اين مجموعه آموزش خياطي خانم عمراني است. نام خانم سيما عمراني براي علاقه مندان به خياطي نامي آشنا است. ايشان ساليان طولاني است كه در برنامه سيماي خانواده مشغول به آموزش خياطي هستند و اكثر خانم ها هميشه موقع شروع شدن برنامه ايشان از پاي تلويزيون تكان نمي خورند.يكي از دلايلي كه باعث شده تا مجموعه خانم عمراني از استقبال خوبي  برخوردار شود حتما در نحوه آموزش و بيان مفاهيم خياطي توسط ايشان است. سيما عمراني انچنان با آرامش و مهارت به بيان نكات ريز و مهم خيطاي مي پردازد كه شما اگر حتي كوچكترين علمي هم در اين مورد نداشته باشيد مي توانيد با كمي دقت و تمرين به تمام انچيزي كه ايشان اموزش مي دهند تسلط لازم را بدست آوريد.

مجموعه خياطي خانم عمراني در ميان ساير مجموعه هاي آموزش كه تا به امروز در بازار عرضه شده است از جايگاه خاص  و ويژه اي برخوردار است  و دلايل اين برتري را مي توان در موارد زير عنوان كرد :

۱- سادگي در بيان و اشاره به مفاهيم كلي  و جزيي خياطي

۲- تسلط فوق العاده بالا مدرس كه باعث مي شود تا هنر آموز در طول دوره اموزش تمامي قسمت ها را به خوبي متوجه شود.

۳-كامل بودن دوره به طوريكه بعد از اتمام اين مجموعه بعيد است در علم خياطي شما به مشكل خاصي بر بخوريد.

۴-آموزش قدم به قدم و عملي علم خياطي كه باعث شده تا اين دوره از حالت اكادميك خارج به تبديل به يك كارگاه واقعا عملي شود.

۵-ارزان بودن مجموعه به نسبت حجم و محتوايي كه به بيينده ارائه مي دهد.

شما با در اختيار داشتن مجموعه فوق مي توانيد بيش از ۲۰۰ برنامه اموزشي را تماشا نماييد كه با متد سادريك كار شده است.اين مجموعه انقدر قوي و پر محتوا تهيه شده است كه حتي بعد زا اتمام دوره نه تنها تبديل به يك خياط حرفه اي خواهيد شد بلكه مي توانيد براي كمك به اقتصاد خانه از /ان براي توليد درامد نيز استفاده نماييد و به عنوان يك خياط ماهر سفارشات مختلف را انجام داده و توليد در آمد نماييد.

همچنين شما عزيزان مي توانيد براي تهيه كتاب خياطي خانم عمراني  از طريق ما اقدام نماييد و اين مجموعه ارزشمند كه در چهار جلد منتشر شده است را دريافت نماييد.

بالاخره انتظار ها به پايان رسيد و كتاب هاي خياطي خانم عمراني نيز روانه بازار شد. علاقه مندان به خياطي مي توانند از امروز در فروشگاه تهران خريد علاوه بر اينكه مجموعه هاي آموزش خياطي خانم عمراني را به صورت  دي وي دي تهيه كنند همزمان اقدام به خريد كتاب هاي ايشان نيز نمايند. كتاب هايي كه خانم عمراني در زمينه خياطي منتشر كرده اند در چهار جلد مي باشد.به جرات مي توان گفت كه كتاب خياطي خانم عمراني در مقايسه با ساير محصولاتي كه در بازار  عرضه شده است هم از نظر محتوا و هم از نظر نحوه بيان موضوعات بسيار كامل تر و جامع تر مي باشد.

اين محصول از مقدماتي شروع شده و تا پيشرفته به بيان مباحث مهم خياطي مي پردازد. شايد بسياري از شما امكان اينكه بتوانيد از محصولات تصويري خانم عمراني جهت اموزش خياطي استفاده نماييد را نداشته باشيد اما استفاده از كتاب برايتان راحت تر باشد.اين مجموعه ارزشمند حاصل تجربيات ۲۵ ساله خانم عمراني است كه در قالب چهار جلد كتاب در امده است و شما عزيزان مي توانيد با تهيه محصولات فوق خيلي سريع در مبحث خياطي به مهارت لازم دست يابيد.اام در اين بخش كمي درباره خانم عمراني برايتان مي گوييم كه چگونه توانستند به اين سطح از مهارت در هنر خياطي برسند :

ايشان در ساليان دور خياطي را نزد مادر خود فرا گرفتند و به دليل علاقه زيادي كه به اين رشته داشتند در سال ۱۳۵۷ موفق شدند  مدرك مربيگري خود را كسب نمايند.بعد زا گذشت چند سال و در ۱۳۶۷ ايشان اولين اموزشگاه خياطي خود را راه اندازي كردند و از آن زمان به بعد به پرورش استعدادهاي مختلف  پرداختند و هنر /آموزان زيادي نزد ايشان توانستند به مهارت بالايي در خياطي دست پيدا كنند.

ايشان در اموزش هايي كه انجام مي هند  از روشي كه خودشان مبتكرضش مي باشند استفاده مي كنند .متد سادريك متدي است كه در تمام اموزش هايي كه توسط خانم عمراني انجام مي شود به هنر آموزان ياد داده خواهد شد. متدي روان وساده و بسيار كاربردي  كه باعث مي شود تا سخت ترين و پيچيده ترين تكنيك هاي خياطي را به راحتي پياده سازي نماييد.

همچنين شما علاقه مندان علاوه بر اين كتب مي توانيد مجموعه آموزش خياطي خانم عمراني را از طريق سايت ما تهيه نماييد.

كتاب خياطي خانم عمراني

همانطور كه عنوان كرديم مجموعه كتاب آموزش خياطي سيما عمراني در چهار جلد عرضه شده است كه سه جلد اول مربوط  مي شود به مانتوهاي فانتزي و و در جلد چهارم در مورد لباس هاي كشي  آموزش هايي را تهيه كرده اند.البته به زودي بايد منتظر جلد پنجم محصول ايشان باشيم كه با موضوع پوشش اسلامي و نحوه برش و دوخت انواع چادر و مقنعه اموزش هاي بسيار خود و كاربردي را اماده كرده اند.

در بالا عنوان كرديم كه به جرات مي توان گفت بهترين كتاب  آموزش خياطي كه مي توانيد رد بازار كنوني بيابيد  قطعا كتب ايشان است. در زير  به بررسي عناوين اين كتاب ها پرداخته ايم تا صحه اي بر ادعايي كه كرده ايم بگذاريم :

 

كتاب خياطي

شما عزيزان همين الان مي توانيد علاوه بر تهيه محصول فوق از طريق سايت ما اقدام به تهيه مجموعه خياطي خانم عمراني نماييد.

اما در  ادامه براي شما بخشي از كتاب خياطي سيما عمراني را در پايين توضيح داده ايم تا با نحوه امورش دادن ان بيشتر انشا شويد و خودتان خواهيد ديد كه چقدر روان و ساده به بيان موضوعات مي پردازند :

آموزش بلوز گره اي بروي سينه

ابتدا بايد از الگوي اوليه كه در اختيار داريد رولت كرده و اماده نماييد. بلوز مورد نظر را اگر با پارچه هاي كشي بدوزيد بسيار زيباتر  خواهد شد . براي اين منظور مي توانيد از پارچه هاي ريون و استرج استفاده نماييد.دقت نماييد در مورد پارچه هاي كشي بايد به روش زير عمل نماييم تا محاسباتمان در اخر درست باشد :

۱ سانتيمتر از سرشانه ۱ سانتيمتر از كارور و ۱۵ سانتيمتر از خط پهلو كم مي كنيم ۴ سانتيمتر از خط سينه پائين آمده خطي كشيده به اندازه همين خط از الگو بيرون رفته ۸ تا ۱۰ سانتيمتر از انتهاي خط بيرون رفته پائين مي آئيم و به خط سينه به ۸ سانتيمتر پائين آمده اريب كرديم از انتهاي اين خط اريب به صورت زاويه قائمه ۸ سانتيمتر بالا رفته به گوشه گردن كه ۱ سانتيمتر داخل رفتيم وصل مي كنيم. مي توانيم از زاويه بالا ۲ سانتيمتر بيرون رفته تا لبه گره كشيدگي نداشته باشد. براي پشت هم از الگو اوليه استفاده مي شود. اگر پارچه كشي باشد بايد مانند جلو شانه و كارور يك سانتيمتر كم مي شود و پهلوهم ۱۵ سانتيمتر كم ميشود و از گوشه گردن پشت هم مانند جلو يك سانتيمتر داخل شانهشده تا مقدار پارچه مورد نياز براي بلوز يك متر و بيست سانتي متر با عرض ۱۵۰ مي باشد.

بعد از اتمام برش هايي كه در بالا ذكر كرديم دو خطا بهم دوخته مي شود طوري كه زاويه با در پهلوزير برش قرار مي گيرد و با هم دوخته مي به صورت طرف ديگر دوخته ميشود و برش پائين بالاتنه به همين خط دوخته ميشود و خط الف و با زير برش در پهلو دوخته ميشود.

شما عزيزان مي توانيد به روش هاي زير جهت خريد كتاب خياطي فوق اقدام نماييد و در سريع ترين زمان ممكن محصولات خود را دريافت نماييد :

در ادامه مي پردازيم به بررسي جلد دوم از اين كتاب خياطي و با عناويني كه در /اموزش داده شده است بيشتر آشنا خواهيم شد.

كتاب خياطي

خريد كتاب خياطي

كتاب آموزش خياطي سيما عمراني

 

شما عزيزان علاوه بر مجموعه دي وي دي هايي كه در اين سايت عرضه كرده ايم مي توانيد همين الان براي تهيه كتاب خياطي ايشان كه در چهار جلد منتشر شده است از طريق سايت ما اقدام نماييد.

در  ديگر ديسك هاي مجموعه خياطي خانم عمراني شما با عناوين مختلف ديگر  آشنا خواهيد شد كه اگر به دقت به انها گوش  فرا دهيد مي توانيد خيلي زود در تمامي موارد اموزشي به مهارت بالايي دست يافته و تبديل به يك خياطي حرفه اي شويد.در ادامه با هم به ديگر موارد آموزش خياطي كه در ديسك هاي بعدي ان ارائه شده است مي پردازيم :

برش شلوار

اندازه گيري شلوار با ران مناسب

آموزش اندازه گيري انواع فاق شلوار

آموزش دوخت شلوار بارداري

الگو و برش دوخت پالتو

دامن ترك اريب يقه حلزوني

آستين براي افراد چاق

شيب آستين

آموزش دوخت كلاه نوزاد

برطرف كردن ايرادهاي شلوار براي افراد چاق با شك برجسته

آموزش دوخت انواع شلوار

الگوي پايه شلوار

شايد باورتان نشود اما اگر بخواهيد تمام مباحث ارائه شده رد اين دوره ارزمند را در يك آموزشگاه بگذرانيد علاوه بر اينكه مي بايست روزهازي زيايد را صرف رفت و امد در مسير آموزشگاه باشيد متحمل هزينه هاي زيادي هم خواهيد شد. به نظر مي رسد با وجود چنين مجموعه  فاخري ديگر واقعا نيازي به مراجعه به اموزشگاه هاي خياطي نباشد. شما هر انچه كه از اين رشته مي خواهيد را مي توانيد در مجموعه آموزش خياطي خانم عمراني بيابيد.روش  ارائه مطالب  به صورت آموزش خياطي بدون الگو است و اين روش بسيار مناسب افرادي است كه هيچ علمي نسبت به خياطي ندارند و مي خواهند با ساده ترين روش ممكن هر چه سريع تر در اين رشته به مهارت بالايي دست يابند.

اما در خصوص ديسك پنجم اين مجموعه ارزشمند مي توان به موارد زير اشاره كرد :

آموزش دوخت  دامن شلواري

تونيك آبشاري

آستين كيمونو

اموزش برش و دوخت نوار دوزي آستين رگلان

يقه ول پيلي دار برش دار از اريب

دامن نيلوفري گوده دار

دامن كلوش بدون قرينه

زيپ مخفي كمر

پيراهن چپ و راستي

و ديسك ششم از مجموعه خياطي خانم عمراني مي توانيد عناوين زير را مشاهده نماييد :

الگوي رو و پشت شلوار

پيراهن بالا تنه كوتاه

دوخت سه جاف و بندينك جلو بسته

بلوز يقه دراپه

سه جاف سه دكمه

آستين لاله اي لبه گشاد

 

در ديسك نهم از مجموعه فوق هم مي توانيد عناوين زير را دنبال نماييد :

سه جاف يقه و حلقه سارافون بدون درز

جيب داخل درز پهلو براي مانتو و دامن

دامن عصايي با روش مغزي دوزي

اموزشدوخت دامن با استر و بدون آستر

مدل گره اي رويه سينه

مانتو آزاد و كلوش دار و گوشه دار

مقنعه آستين دار

 

 

 مجموعه كتاب خياطي سيما عمراني در چهار جلد منتشر شده و شما عزيزان علاوه بر محصول فوق مي توانيد جهت خريد اين كتاب ها از طريق سايت ما اقدام نماييد.
خياطي بدون الگو خانم عمراني با دارا بودن صد ها عنوان اموزشي و ده ها ساعت اموزش تصويري مي تواند از هر كسي يك خياطي ماهر بشسازد. همه چيز بستگي به خود شما دارد كه تا چه اندازه علاقه و اشتياق به اين كار نشان دهيد و چقدر حاضر هستيد تا تمرين و تلاش كنيد تا سريع تر به مهارت لازم دست يابيد. شما با تهيه خياطي عمراني  نصف راه خواهيد پيمود و مابقي آن دقيقا به خود شما بستگي دارد. با هم به موادر اموزش داده شده در ديسك دهم مي پردازيم :
يقه آمريكايي
چادر ساده
اموزش دوخت چادر مشكي
استين دو تكه كني
سه جاف سه دكمه ساده با يقه انگليسي و شكاري
آموزش دوخت دراپه تا كمر با تاپ
جا دكمه اي چا پارچه اي
آموزش دوخت يقه آرشال سر خود
آموزش دوخت يقه انگليسي سر خود
دوخت يقه انگليسي سرخود
يقه انگليسي سه جاف سر خود
شلوار دمپا گشاد
بلوز چپ و راست برش دار زير سينه
يقه انگليسي دو تكه
در ديسك يازدهم از مجموعه ارزشمند خياطي سيما عمراني شما با عناوين آموزشي زير ا آشنا خواهيد شد :
آموزش يقه حلزوني سر خود
سويشرت كلاه سر خود
كت كوتاه آستين كيمونو
اموزش برطرف كردن اشكالات اندامي
آموزش دوخت با پارچه هاي توري بافت
آموزش انواع دوخت و برش
گيپور حجيم
آموزش دوخت چادر فارسي
دامن كلوش برش دار
دامن هايي كه دو طرف قرينه ندارد
آموزش دوخت دامن آزاد مدل دار
آموزش دوخت شلوار لاله اي
دامن مجلسي چروك
در ديسك دوازده هم از مجموعه  خانم عمراني هم مي توانيد با موادر آموزشي زير آشنا شويد :
آموزش دوخت دامن فون

 

همانطو ركه در بالا نيز اشاره شده مجموعه سيما عمراني آموزش خياطي  داراي دو بخش است كه توضيحات بالا مربوط به بخش اول بود و در ۱۷ ديسك  انرا مي توانيد تهيه نماييد . اما مجموعه دوم خياطي ايشان در ۵ ديسگ به تازگي عرضه شده كه شامل آخرين كارهايي است كه ايشان انجام داده اند . در ضمن شما همزان نيز مي توانيد سفارش هر دو مجموعه را با هم بدهيد.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.